مصاحبه آرشیو خبر ها
امسال، سال دشواری برای ما است

امسال، سال دشواری برای ما است

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس معتقد است انتقادات اخیر علیه آلگری بیش از اندازه است. سرمربی بیانکونری پس از نتایج ضعیف در ابتدای فصل مورد سرزنش ها و انتفادات زیادی قرار گرفته است. یوونتوس در حال حاضر نه امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد. با این حال مدیر ورزشی باشگاه به حمایت از سرمربی توسکانی تیم پرداخت.

ماروتا در این باره به توتومرکاتووب گفت: " ما هنوز در وضع نامشخصی هستیم، همه ی ما به خوبی از این امر مطلع هستیم. آلگری نیز این شرایط را خوب درک کرده است. انتقادات علیه او بیش از حد است، فراموش نکنیم که او در دوران سختی به تیم آمد و میراث مهمی از جمله قهرمانی در اسکودتو و کوپا ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به جای گذاشته است."

" بازی با میلان دیدار بسیار مهمی خواهد بود، به خاطر اینکه فاصله ی ما با همدیگر دو امتیاز است و در این شرایط در هر مسابقه ای که به میدان می رویم باید هدف خود را کسب بیش ترین امتیاز قرار دهیم. این بازی می تواند یک آزمون مهم از عملکرد تیم باشد."

" امسال، سال دشواری برای ما است، وظیفه ی باشگاه حمایت از او [آلگری] به بهترین نحو است. ما این کار را انجام خواهیم داد و امیدواریم از این مشکلات رهایی پیدا کنیم. بحث در داخل باشگاه چیز خوبی است. من فکر نمی کنم تنها جوانان اشتباه می کنند."

" هر فردی در باشگاه باید تعهد بالایی داشته باشد و این امر به افراد خاصی محدود نمی شود. ملاحظات بوفون در این مورد قطعی و خردمندانه است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: